کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فاکسکان به جمع تأمین‌کنندگان اپل‌ واچ می‌پیوندد

با‌توجه به رشد خیره‌کننده در‌آمد اپل در حوزه‌ی پوشیدنی‌ها، سال آینده فاکسکان نیز به جمع تأمین‌کنندگان اپل‌ واچ خواهد پیوست.

فاکسکان به جمع تأمین‌کنندگان اپل‌ واچ می‌پیوندد

بدون شک گزارش مالی اپل از درآمدش در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۷ افراد زیادی را شگفت‌زده کرد. درحالی‌که اکثر تحلیل‌گران به‌ علت معرفی نسخه‌ی نه‌چندان متفاوت آیفون ۷، از افت تدریجی در‌آمد اپل در فصل‌های انتهایی سال مالی ۲۰۱۷ خبر می‌دادند، اپل توانست به‌ یکی از بهترین فصل‌های مالی‌ خود دست یابد و فروش خیره‌کننده‌ای برای محصولات متفاوتش تجربه کند. تفاوتی که گزارش مالی سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ با دیگر گزارش‌ها داشت، رشد درآمد اپل در حوزه‌های مختلف بود. بخش پوشیدنی‌ها که با حرف‌و‌حدیث‌های زیادی همراه بود، توانست رشد قابل‌توجهی کسب کند که نشان از درخشش اپل‌ واچ در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ دارد.

به‌سبب رشد ۵۰ درصدی فروش سری سوم اپل‌ واچ، به‌ نظر می‌رسد که دیگر تأمین‌کنندگان قدیمی جوابگوی نیاز بازار نباشند. از این‌رو اپل به دنبال گسترش تأمین‌کنندگان ساعت‌ هوشمند خود است.

برطبق پیش‌بینی‌ها، اپل‌ واچ تا سال ۲۰۱۸ به فروشی ۲۵ میلیون واحدی دست پیدا خواهد کرد. انتظار می‌رود عمده خریداران اپل‌ واچ، مشتریان جدیدی باشند که تجربه‌ی استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر اپل‌ واچ ندارند.

تأمین‌کنندگان فعلی اپل‌ واچ که شامل کوانتا کامپیوتر، یواس‌آی، کریر تکنولوژی، کینزوس و E&R می‌شوند، انتظار افزایش تقاضا در ماه‌های آینده دارند؛ همچنین قرار است از سال آینده کمپانی فاکسکان که همکاری دیرینه‌ای با اپل دارد، به جمع تأمین‌کنندگان این ساعت‌ هوشمند بپیوندد.

به‌ باور برخی از تحلیلگران، احتمالاً در ‌آینده، فاکسکان وظیفه‌ی ساخت و مونتاژ اپل‌ واچ را به‌طور کلی در دست خواهد گرفت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39387 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/08/16 تعداد مشاهده: 1678
سافت گذر